tisdag 27 juli 2010

Allt under kontroll

Tror att vi har allt under kontroll nu!
Utvärderingarna ligger i skrivaren, allt annat är packat.
Det känns skönt!

Ikväll samlades YWAM Dalarna familjen i Kvarnsveden och bad för oss. Det är underbart att stå omringad av vänner i alla åldrar som ber för en, välsignar och uppmuntrar en.

Orden som sändes med oss var:
Ni har allt vad ni behöver i Gud!
Det är underbart!
Jag inser också vilken ära och heder det är att få ta med sina vänners barn på missionsresa. De anförtror en verkligen med sina ädelstenar. De litar på oss, men samtidigt vet jag också de litar ännu mer på Gud. Det är väldigt tacksamt. Inte så att jag inte vill ta mitt ansvar, men det är otroligt skönt att han någon att se upp till, och gemensamt söka vishet hos.

Nu är det bara lite packning kvar, sen får sängen bära mig några timmar innan vi ger oss av till färjan i Stockholm imorgon.

Allt gott!

Lisa

1 kommentar: